روز معلم مبارک!!!

آموزگارم، تو باغبانی
می پرورانی بذر وجود، با مهربانی
با درس هایت دیو جهالت از من گریزد
اندرزهایت، بهر وجودم، شد پاسبانی
من غرقه بودم در بحر غفلت
دستم گرفتی ای ناجی من،
من همچو قایق، تو بادبانی
بر خوان دانش من میهمانم
تو ای معلم، خود میزبانی
کار تو باشد، ارشاد انسان
همکار خوب پیغمبرانی


سلام . دوستان عزیز.
روز معلم به تمام معلم های زحمت کش این سرزمین تبریک می گویم . ان شاء الله که با تدریستان مایه پیشرفت ما و کشور عزیزمان شوید
😍❤️️💝💘💞💕💓❤️️😘

این وبلاگ از این بع بعد روزانه براش پست میذارم . نمی خوام به خاطره ها بپیونده
ممنون که همراه ما هستید...

تبریک :)

پاسخ حسن رفعت جو :
تبریک متقابل
(:

با تاخیر مبارکا باشه 😀

پاسخ حسن رفعت جو :
با تاخیر به شما هم مبارکا باشه 
😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره وب
اینجا تجربیات برنامه نویسی و طراحی و خلاصه هر چی که در این موضوعات باشه گذاشته میشه
قبل از اینکه بیان بلاگ موتورش از کار بیوفته ما فلنگ رو بستیم..
نویسندگان