لینوکس..

سلام

یه پست خفن

من کم کم دارم لینوکسی میشم اگه امکاناتش جور بشه

البته فک نکنید که ویندوز رو ول کنم

چیزی بوده که از اولین باری که سیستمم رو روشن کردم .

ویندوز دقیقا مثل عشق اول میمونه که آدم بهش وابسته شده و نمیتونه رهاش کنه

ولی رفتن به سمت لینوکس مثل این هست که ما شکست عشقی خورده باشیم بریم سمت چیز دیگه ای .

حالا مثلا ما شکست عشق خوردیم توی ویندوز . ویندوز نا مهربونی کرد خخخخخ😂😂😂

اوبونتو رو رفتم دانلود کردم البته ورژن14 چون سیستمم نمیکشه 

خیلی دلم میخواد یاد بگیرم

اصن من با اوپن سورس کیف می کنم 

امیدوارم یه روزی بشه که ما انسان ها بدون پایمال کردن حق همدیگه و رعایت حقوق کپی رایت مجبور نباشیم دست ساخته های خودمون رو

انحصاری کنیم... 

نطر شما در مورد لینوکس چیه؟ با ما در میون بذارید...

منم خیلی دوست دارم تجربش کنم ولی یکم واسه انتخاب لینوکس گیج شدم

پاسخ حسن رفعت جو :
بستگی داره برای چی میخواید
مثلا اگه میخواین کارهای عادی مثل ویندوز انجام بدید اوبونتو خوب هست
اگه میخواین در حوزه هک و امنیت کار کنین قطعا انتخاب کالی لینوکس انتخاب درستی هست
اگه برا بازی میخواید steam os

یه توزیع خوب هست که شبیه سازی شده به مک هست به اسم دیپین که من امتحانش کردم عالیه
البته من هنوز به صورت رسمی شروع نکردم به کار با لینوکس
امیدوارم شرایط خوب بشه بتونم لینوکس رو هم نصب کنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره وب
اینجا تجربیات برنامه نویسی و طراحی و خلاصه هر چی که در این موضوعات باشه گذاشته میشه
قبل از اینکه بیان بلاگ موتورش از کار بیوفته ما فلنگ رو بستیم..
نویسندگان