منصرف شدن...

hola


نمیدونم بعضی وقتا چجوری میشه یهو آدم قید بعضی چیزا رو میزنه

همین خودم من !!!!!

یه سایت زدم براش هاست و دامنه گرفتم نمیدونم چه محتوایی داخلش بزارم :(

اصن قاط زدم رفت!!!

در مورد برنامه نویسی و آموزش نرم افزار و ساخت نرم افزار و اینا هست ولی واقعا موندم چی بنویسم

به نظرم مشکل از خودمه که خیلی تو وبلاگ ننوشتم توقع دارم که بتونم توی سایت هم محتوای مفید تولید کنم

به خاطر همین بیشتر اینجا مینویسم تا یکم راه بیوفتم ان شاءالله که موتور تولید محتوای من روشن بشه . ینی باید باک رو پر کنم بعدش راه بیوفتم

خشک و خالی بدو بدو رفتم!!!!

راستی قالب وبلاگ میخواد بروزرسانی بشه یکم صبور باشید 

سلام!

پاسخ حسن رفعت جو :
علیکم السلام و رحمة الله و برکاته


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره وب
اینجا تجربیات برنامه نویسی و طراحی و خلاصه هر چی که در این موضوعات باشه گذاشته میشه
قبل از اینکه بیان بلاگ موتورش از کار بیوفته ما فلنگ رو بستیم..
نویسندگان