اندر احوالات برنامه نویسی

سلام به دنبال کنندگان عزیز وبلاگ اچ پلاس
البته امیدوارم با لنگه کفش دنبالم نیوفتید😂

به قول شیرازی های گل چی چی بگم والو 

بعد یه سال و 4ماه برگشتم به برنامه نویسی اون هم حاج آقا پایتون

ای قربونش برم من😘
ادامشو بخونید...

نمیدونم چیشد یهویی دلم کشید برگردم برنامه نویسی اصن کلا برگردم به قبل

درگیر طراحی وبسایت و سئو و اینا بودم اچ پلاس رو دیگه واقعا داشت یادم میرفت گفتم حداقل یه پست بزارم چراغش خاموش نشه البته قبل از اینکه بیان بلاگ به پت پت بیوفته

هیچی دیگه تصمیم داشتم برم جاوا یاد بگیرم که بعدش با اندروید استودیو کار کنم که کلا بیخیالش شدم چون رم کامپیوتر من 2 هست پردازنده celeron 2.70 .

تصمیم گرفتم برم پایتون کار کنم که کراس پلتفرم هست به خصوص اینکه اوپن سورس هست و توی هک و امنیت و اینا کاربرد داره

یه جا فهمیدم که با فریم ورک kivy میشه هم برای اندروید هم برای  آی او اس هم ویندوز و لینوکس و مک نوشتم دیگه واقعا امیدوار شدم که ادامه اش بدم

ینی قبلا از 7شهریور98شروعش کردم ولی یهو موتور یادگیریم به پت پت افتاد و یهو گفت بووووووووم 😂

خب امروز و همین الان که دارم مقاله رو مینویسم شروعش کردم تازه رسیدم بحث متغیرها :) 

خلاصه که برنامه نویسی خوبه ارزش یادگیری رو داره البته نه این چیزایی که توی هنرستان ها میگن بهتره که برید خودآموز یاد بگیرید خیلی راحتید

پیشنهاد می کنم که از فرادرس هم کمک بگیرید

منتظر کامنت های انگیزه دهنده شما هستم




:) آفرین برو یاد بگیر

 

من این تابستان باید 5 تا زبان یاد بگیرم :|

پاسخ حسن رفعت جو :
حتما یاد میگیرم

برنامه نویسی واقعا برای کسی که عاشقش باشه لذت بخش هست

برای من که خیلی اصن عالیه

امیدوارم که بتونی زبان های مورد علاقه ات رو یاد بگیری 

اگه کاری هست توی تلگرام در خدمتم:
@hassan_prghck82

حتما میام پی وی باهم در ارتباط باشیم :)

پاسخ حسن رفعت جو :
میگما احیاناً نمیخوای هکر یا شاید هم مهندس امنیت شبکه بشی؟
چون معمولا کسی که میخواد هکر بشه زبان های برنامه نویسی به تعداد زیاد باید برنامه نویسی یاد بگیره

نه من کلا هک دوست ندارم البته میدونم خیلی ضروریه یادگیرش ولی اصلا بمیرمم به طرفش نمیرم :)

پاسخ حسن رفعت جو :
آها 
خیلی هم خوب
امیدوارم موفق باشی
میگما این حالت شب رو برام نمیفرستی داخل سایت ایران نکست هست؟

عزیزوم گفتم :)

این حالت شب توی وبلاگ دیگران کار نمیکنه ببین باید با کلاس های قالب تو تطابق داشته که اصلا نداره و هیچ قالبی جز قالب خودم نداره یعنی مخصوص برای قالب خودم نوشتم و باید خودت برا همین با css html js آشناییت کاملو داشته باشی تا برای کلاس های قالب خودت بنویسی یعنی کلا یه چیز کپی شدنی نیست اگه توجه کنی که حتی انگشت شمار سایت ها اینو دارن چون که کپی پیستی نیست ! امیدوارم تونسته باشم منظورمو بهت بگم :)

پاسخ حسن رفعت جو :
آها اوکی
توی سایت codeopen.io قالب های آماده هست ولی نمیدونم باید چطوری باهاش کار کنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره وب
اینجا تجربیات برنامه نویسی و طراحی و خلاصه هر چی که در این موضوعات باشه گذاشته میشه
قبل از اینکه بیان بلاگ موتورش از کار بیوفته ما فلنگ رو بستیم..
نویسندگان